امروز و دیروز
 
درباره وبلاگ


لیک دیگر پیکر سرد مرا/ می فشارد خاک دامنگیر خاک/ بی تو دور از ضربه های قلبت/ قلب من می پوسد آنجا زیر خاک/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 1608
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مکانیک نودی




امروز و دیروز و هفته پیش و هفته قبل از هفته پیش و اینا، هرکاری که کردم تا یه کلام درس بخونم نشد که نشد!

اصلا برای هرکاری که برنامه ریزی کرده بودم بهش نرسیدم!

چرا من اینجوریم؟

اصلا شاید بقیه هم همینجورین، ها؟

دو هفته دیگه امتحانام شروع میشن و من هیچی نخوندم!

بیخیال بابا! از این حرفا که بگذریم، این هفته خیلی بهم حال داد!

حالا ببینیم که برا فردا و پس فردا و پس اون فردا و پسِ پس اون فردا و اینا، خدا چی میخواد... .



نظرات شما عزیزان:

دل خسته
ساعت20:40---16 آذر 1390
سلام . اگر وقت کردی به ما هم سر بزن .
دوست داشتی تبادل هم بکنید من پام ...
خبر از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : امیر